قبل از سونو واسه جنسیت چیکار کردین که درست بود؟

۶ پاسخ

مامانم کله پاچه باز کرد،تست جوش شیرین انجام دادم که درست نبود.کلم بنفش هم درست بود بنظرم.ph ادرار هم که توی آزمایشات اولیه انجام میدی درسته بنظرم.

من باگردنبند که رو نبض میچرخونند سر دخترم درست بود سر این شبیه پسر چرخید ولی امروز احتمال دختر داد

برا من کله پاچه زدن درست بود تست جوش شیرین هم درست بود

منظورت همین روش های خونگی که جنسیت رو میگن؟؟؟؟

هیچی ی بستنی چیزی بخور بچرخ برامن درست احتمال داده بود۱۱هفته و۶ روز بودم

هیچی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری