۳ پاسخ

منم همین جوری میشم زیر شکمت رو بگیر بعد بچرخ

بخاطر کش اومدن رباط هاس
رحم فشار میاره

منم همینجورم فک نمیکنم،فقط سعی کن بیشتربه پهلوچپ باشی که خونرسانی به جنین خو انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان مهلاومهیاس😍 مامان مهلاومهیاس😍 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری