۷ پاسخ

من فرشچی رفتم ولی آقای درست گفت بمن

احتمال انتی دقیق نیست
برای من به شخصه اشتباه تشخیص داده بودن
اگه ساغری هم نمیخوام بری ۱۵ هفته هم میتونی آزاد بری برای تعیین جنسیت با صبر کنی برای انومالی۱۸ هفته

دکتر شهرام صدر

عزیزم کلینیک نسل فردا خیلی خوبه تو کوهسنگی دکتر مارال صدر الادبایی خیلی دقیق هستن من دوتاشم رفتم پیش ایشون هم دقیقن هم جنسیتو درست تشخیص میدن بنظرم من انتی بهم گفت70 درصدپسره دیروز رفتم انومالی هم گفت پسره

آزمایش سلفری بدی دقیق تره

ترجیحا خانمم باشه

مجتبی اورعی زارع

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان امیر
 ارسلان مامان امیر ارسلان روزهای ابتدایی تولد