داشتن آب ریزش در ماه پنجم به چه دلیلی است

۳ پاسخ

ترشح ابکی شاید باشه

یعنی چی وقتی میدونی کیسه ابه چرا نمیری بیمارستان

مگه ابریزش داری؟؟ ـخطر داره سریع برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد