۱۴ پاسخ

برامنم همینقدره

نه خوبه از من الان اینقده

مال من بزرگتره

ن خوبه

خوبه عزیزم مهم وزن نینی 😍

برای منم همین قدع

خوبه مال منم همین اندازس

پس چرا من اینهمه شکم دارم

مامان پریماه بچت تو عکس پسره تو تایپک هات نوشتی دختر

منم چند روزه حس میکنم شکمم انگار کوچیک شده نمیدونم چرا

نه خوبه برای منم همین قده

چند کیلو بودی از اول
الان چند کیلوی

عزیزززم چقدنازه 🥹
ن مال منم همین اندازس فک‌کنم خوب باشه چون هنوز زیر یک‌کیلوه

خودت باربی هستی
شکمت هم جمع جوره

میگم لاک زدی
ضرر نداره
از چند ماهگی زدی لاک

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدعلی و مهرسا مامان محمدعلی و مهرسا ۶ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی