خانما من 2 کیلو اضافه کردم طبیعیه دو قلو باردارم ؟

۵ پاسخ

منم سه ماهه اول کلا هیچی نخوردم الانم فقط یک یا دوکیلو اضافه کردم فک‌میکردم دوقلو باید سنگین تر بشیم

ولی من‌ از اول تاحالا ۶۴ بودم تغییر نکردم ..بهداشت رفتم گفتن خوبه مشکلی نیست

اره خوبه

منم یک کیلو .فک کنم برا هر دومون طبیعی باشه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته شانزدهم بارداری