تست امشب بزنم جواب میده

۳ پاسخ

صبح زود بزنی بهترع منم صبح زود است میزنم

من۱۸ روزه عقب انداختم😂😐
صبر میکنم تا ۱۰ آبان بعد تست میزنم

بزن ولی نیستی
تو شیردهی باشی احتمالش پایینه حاملگی

سوال های مرتبط

مامان الیانا‌😉 مامان الیانا‌😉 ۱ سالگی
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری