خانمااین کپسول که میگن باسه زردی خوبه؟

۱ پاسخ

اگه فنوباربیتال رو میگین کپسول نیست یک قرص کوچولوئه اندازه عدسه که باید بهد۴دقسمت تقسیمش کنید شبی یک قسمتو توی یک قاشق از شیرتون حل کنید بدید به بچه

سوال های مرتبط

مامان مهرداد مامان مهرداد ۸ ماهگی
مامان مهرداد مامان مهرداد ۸ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی