سلام خانمااین شربت خوبه به دخترم بدم؟

تصویر
۴ پاسخ

نه البته بچه شما زیر ۱ماه اصلا نده این مال بالای یک ماهه

تو گریپمیکسچرها از همه بهتره میگن منم میدم البته دایم نمیدم

منم همینومیدم

دکتر داده اینو ؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 ۱۴ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی