خانمااین چیه روصورت دخترم

تصویر
۱۴ پاسخ

یا اگزما یا حساسیت به پروتئین گاوی یا گرمی
کرم مرطوب کننده کودکان ثمین بگیر بزن بهش خیلی خوبه
دکترم حتما ببر تا تشخیص بده برای چیه

دخترمنم مثل همینه

حتما به پزشک‌نشان بده گناه داره

ما ترکا بهش میگیم جوش تپلی چون داره تپلی میشه و جون میگیره از این جوشا میزنه پسر منم داره تا کف سر و گوشاشونم میزنه الان میبینی میره یهو فرداش میاد

صورت پسر‌من بود دکتر‌گفت اگزما‌ هست دو تا کرم و پماد داد زود خوب شد

من بردم دکتر
دکتر کرم ثمین سه درصد رو‌گفت بگیرم شبا موقع خواب بزنم تا صبح بمونه دو شب زدم خوب خوب شذ

بوسش نکنید

صورت دختر منم هست ولی کم تر هستش
چهارشنبه میبرم دکتر ولی میگن جوش نوزادی هستش
صورتش رو در روز با آب ولرم بشور

من شیر که میخورم صورت پسرم اینطوری میشه

ممکنه به پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه دل درد هم داره؟

اگر تا الان مشکلی نداشته برای شیر
و پی پیش چیزی ندیدی و اوکیه
اینا جوش نوزادیه میریزه بیرون خودش هم خوب میشهفقط میتونی برای اینکه پوستش بعدش خشک میشه خیلی کرم اوره اوسرین سه درصد ثمین یا ایروکس یا بیبی فرست بزنی

اگزما حساسیت پوستی باعث خارش میشه و بچه خیلی بیقراری میکنه

اگزما

این حساسیت هست چه شیری میخوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان ۴ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی