۶ پاسخ

بچه منم داره از اول تا الان ک داره ۳ ماهش میشه نرفته

گرمی خوردی رو بچه ریخته

باید دکتر ببینه
احتمالا آلرژی به پروتئین گاوی

عادیه نوزادا از این جوش ریزا میزنن پسر منم زده بود یک هفته بعد رفت کلا

بعضی وقتا از گرمیه
بعضی وقتا از بوس
خودشون میرن
دختر من روزای اول هرکی بهش دست میزد یه جوش میزد باز میرفت

گرمیجات خوردین؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان ۴ ماهگی