۱ پاسخ

گرمیه اگ شیر خودتو میدی سردیجات بیشتر بخور مث کاسنی بدنشم با کاسنی وپنبه خیس کن خنک شه

سوال های مرتبط

مامان دوتاوروجک مامان دوتاوروجک ۱۶ ماهگی
مامان مانلی🧜🏼‍♀️ مامان مانلی🧜🏼‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان ۴ ماهگی