سلام شربت گرمیچه به بچم بدم خوبه

۳ پاسخ

عزیزم اینجا تو رشت پزشک ها میگن کلا استفاده نشه

بعد یک ماهگی بده زیر یک ماه نباید بدی

سلام زیر یکماه نده

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 ۱۴ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی