سلام خانوما بیمارستان ۱۷شهریور تست پاپ اسمیر. میگیرن ؟؟

۱ پاسخ

سلام اره میگیرن ولی باید دکتر همونجا بنویسه واست درمانگاه بهار هم تو ملک الشعرا بهار هم که زیر نظر تامین اجتماعی میگیره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🎀 مامان نیلماه🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دهم بارداری
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته ششم بارداری