سلام خانوما آزمایش پاپ اسمیر چیه؟
برای چی میگیرن؟؟

۳ پاسخ

فربالگری سرطان دهانه رحم هست که توش فاکتوهایی مثل عفونت و حساسیت به آیودی و … هم بررسی میشه
تمام خانم های متاهل که بیشتر از سه سال از فعالیت جنسی شون میگذره باید هرسال این غربالگری رو انجام بدن

برای عفونت و زخم و چیزهای دیگه

برای عفونت دهانه رحم

سوال های مرتبط

مامان نور خونه❤️ مامان نور خونه❤️ هفته پانزدهم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
مامان شکلات🍬😍 مامان شکلات🍬😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شکلات🍬😍 مامان شکلات🍬😍 روزهای ابتدایی تولد