۳ پاسخ

نه اصلا درد نداره در حد دو ثانیه نمونه میگیرن فقط

درد نداره
چند لحظه زمان زیاد نمیبره
برای سرطان دهاته ی رحم

درد که نداره
همون مث سونو واژینال با یک چیز ترشحات داخل واژن برمیدارن

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🎀 مامان نیلماه🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکلات🍬😍 مامان شکلات🍬😍 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری