سلام خانوما پاپ اسمیر درد داره؟

۱۳ پاسخ

اصلااا

نه اصلا

نه درد نداره من انجام دادم

من رفتم دردنداره قشنگم ❤️

نه عزیزم

نه اصلا سه بار رفتم

اصلاااا

یکمی داره ولی زود تموم میشه
دکتر ی چیزی رو میبره داخل و آغشته میکنه ب مایع های داخل سطح رحم و سریع درمیارن بیرون و تمام

نه اصلا

نه اصلا

نه بابا اصلا

نه اصلا

سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11

سوال های مرتبط

معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری