اصلا
خیلی حس ام نمیشه
ن خیالت راحت
نه درد نداره
اصلاااا البته بستگی به هر شخص داره من اصلا حالیمم نشد با اینکه بعداز عمل انجام داده بودمو شرایط دهانه رحمم حساس بود
یدیقه هم نمیشه درد نداره
اگه تو رابطه درد نداری اونم دردی نداره برات
کلا یه دقیقه هم طول نمیکشه
خیلی کم یه لحظه میشه
نه اصلا یذره حس میکنی یچیز نا اشنا رفته توت همین
نه درد ندازه
ن بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.