پاپ اسمیر درد دارع؟

۱۰ پاسخ

اصلا
خیلی حس ام نمیشه

ن خیالت راحت

نه درد نداره

اصلاااا البته بستگی به هر شخص داره من اصلا حالیمم نشد با اینکه بعداز عمل انجام داده بودمو شرایط دهانه رحمم حساس بود

یدیقه هم نمیشه درد نداره

اگه تو رابطه درد نداری اونم دردی نداره برات
کلا یه دقیقه هم طول نمیکشه

خیلی کم یه لحظه میشه

نه اصلا یذره حس میکنی یچیز نا اشنا رفته توت همین

نه درد ندازه

ن بابا

سوال های مرتبط

معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری