من انجام دادم اصلا درد نداره با اینکه زخم داشتم
اگه مشکل نداری دردش قابله تحملع
ن بابا نه درد داره ن لکه نه خونریزی نترس
ارععع☹️🥲
شل بگیری و عفونت نداشته باشی دردش قابل تحمله
خیلی راحته و درد خاصی نداره
فقط بعدش، لکه میبینی
انجام دادم نه هیچ دردی نداشت
نه زیاد
من انجام دادم
آره درد داره اما فقط برا همون لحظه ست بعدش هیچ دردی نداری
بله من دو بار انجام دادم و حقیقتا دو بار درد کشیدم خیلیییی مزخرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.