۹ پاسخ

هیچی شل کن
دوتا انگشته

شل کن ریلکس اذیت نمیشی

اگر خودتو شل کنی درد نداره
کلا یه دقیقه هم نمیشه...

به اندازه دو انگشت میبره داخل واژنت اینور اونور میکنه که باز بشه دهانه رحمت

خودتو شل بگیری و نفس بکشی اصلا دردم نداره

شل بگیر اذیت نشی
دست میکنه داخل دهانه رحمو میکشه سمت پایین

اونی که معاینه می‌کنه دستش تا ته می‌کنه داخل واژنت تکون میده تا ببینه چند سانتی
من سزارین بودم قرار بود هفتم سزارین بشم دردم گرفت رفتم بیمارستان نوار گرفت گفت انقباضات شروع شده
بعدش معاینه تحریکی کرد گفت یک سانت باز شدی

خودتو شل بگیری اذیتی نداره

یعنی کل درد زایمان یطرف اون یطرف

سوال های مرتبط

مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نیهان و آیهان مامان نیهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی