من آزمایش قند رو ندادم دیر شده واسش؟

۶ پاسخ

نه برید آزمایش بدید حتما

سلام عزیزم نبابا ۲۶ تموم شد برو بده تا ۲۸ وقت هست

نه هنوز جاداره تا ۲۸،۳۰

نه
بهترین زمانش هفته ۲۸
ولی از ۲۴ تا ۳۰ میتونی

تا هفته۲۸فرصت داری

نه هنوز ۳۰ هفته من دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Liya مامان Liya ۹ ماهگی
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری