۴ پاسخ

من رفتم معاینه فرداشبش‌ زایمان کردم

عزیزم همه میگن وقتی معاینه لگن میری فشار میاد شبش زایمان میکنی.

زود نبود برا معاینه؟

درد داشت؟
اره طبیعیه

سوال های مرتبط