۱۱ پاسخ

خانما شنیدم زایمان طبیعی دوم از زایمان اول راحتره راسته به نظرتون

😂😂😂😂😂

وای خدا نکشتتون اینقد به این تاپیکاتون خندیدم اشکم دراومد واقعا خدا خیرتان بده به این همه خنده نیاز داشتم😅😅😅

ارهههه😂😂

آره باد کرده کش اومده از ریخت وقیافه افتاده

بی حیا ها چقدرم تعریفشو میکنن😅

من احساس میکنم قسمت بالای بیکینی خیلی سفت شده و بزرگ شده

والا دقت نکردم😂

من از ماه پنجم دیکه ندیدمش😂

دید ندارم یادم رفته چه شکلیه😂😂

من اصلا نمیبینمش😑🤣

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی