وایییی زدم منفی بود خدایا شکرت 🥲😁😁😁

۴ پاسخ

خداروشکرعزیزم ❤️😁

مواظب باشید خیلییی هم خودت گناه داری هم بچه اولت

من هنوز نتونسم رابطه داشته باشم ک ب بارداری شک کنم از بس خونریزی دارم از وقتی زایمان کردم دکتر میگه اندومتر نازک شده بدنتم هورمون زنانه ترشح نمیکنه

مبارکه😅

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۴ ماهگی
مامان مهرانا گلی 🌻🌼 مامان مهرانا گلی 🌻🌼 ۱۷ ماهگی