۱ پاسخ

من نوبت سونو شکم و لگن دارم پسفردا
ولی همه ی سونوهای بارداری مو هم میرفتم پیشش
خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۲ ماهگی