سلام خانما این عکس ان تی بچه داییم هست بنظرتون جنسیتش چیه

تصویر
۸ پاسخ

من میگم پسره

دختره

پسره انگار

احتمال زیاد دختره
الت تناسلیش انگار افقیه 😁

پسره

دختر نگفتن بهش چیزی

پسره فکنم

بنظرم پسره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا❤️ مامان هدیه خدا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیتا و تپلی مامان آنیتا و تپلی هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد