به وقت واکسن ۴ماهگی🧸

.
.
.

خدایاشکرت🫀🧸

تصویر
۸ پاسخ

سرما نمیخوره اینطوری بردینش؟ من نمی‌دونم چی تنش کنم هم سرما نخوره هم راحت باشه برای واکسن .دخترمم الان یکم سرما خورده هستش خدا کنه تا موقع واکسنش کامل خوب بشه به موقع بزنن واکسنشو

اذیت داره؟

من واکسن ۲ ۴ ۶ ماهگی دخترم خودم زدم😊

ای جااااانم عززززیزدلم مبارکه😍

ای جااااااان چه خوب که بغلته...اینجا همچی بچه رو از دستم گرفتن خوابوندن رو تخت که بچه بیچاره شوکه شد

آخی عزیزم‌ببین چجوری داره به خانمه نگاع میکنه بخدا داره با نگاهش بهش فحش میده😂

فقط نگا کردنش😍ایجونم آرامش قبل از طوفان بود آره 🥺

ای جانم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۶ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی