۴ پاسخ

میگن بیشتر از اینکه به گن و شکم بند فکر کنید به بستن لگن فکر کنید اون بیشتر کارآمده

والا من اصلا سر دخترم نبستم...توی نه ماه شکم بزرگ میشه بعد ما میخوایم تو 40 روز کوچیش کنیم. ..به اندام های داخلی فشار میاد....خودش درست میشه به نظرم

شکم بند مخصوص بعد زایمان خریدم سر بچه اولم اونو دوباره استفاده میکنم

اکثرا شکم بند از این چسبیا گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان اژدها کوچولو مامان اژدها کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری