۳ پاسخ

دختر منم تب کرده بود با گلاب و ختمی سفید پاشویه کردم‌چندین بار بلعخره اومد پایین استفراغ هم کزد دیشب

تنشویه کن

دکتر گفت پاراکید و ایبوپروفن رو در مواقع تب بالا بدیم، زودی پایین میاد
کاش دکتر ببری بهت بگه چقدر و چی جوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان فندق کوشولو🥹 مامان فندق کوشولو🥹 ۱ سالگی