آزمایش قند نمی‌دونید هزینش چقدره

۷ پاسخ

کامل یک وهفتصد

بستگی داره چند مرحله باشه
من دو مرحله دادم ۲۰۰ و خورده ای

یبارم ۴مرحله دادم و با یسری ازمایشای دیگه ۱۷۰۰

با بیمه تکمیلی رایگان هست

مال من ۳۸ هزار تومن

قند دو ساعته با بیمه سلامت فکر کنم ۲۰۰ یا کمتر باشه

من بعد زایمان آزمایش قند ناشتا دادم بدون نسخه دکتر هشت ساعت ناشتا صد و خورده ای بود

۷۰۰ ۸۰۰ هزار من دادم کلا

سوال های مرتبط

مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی