شیاف پروژسترون فشارخون رو بالا میبره؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم

امپولش فشار منو میبرد بالا مطمینم برای من اینجور بود

منم استفاده میکردم رو فشار خون اثر نداره

اره یکم فشار رو میبره بالاتر

منم میزارم سرم خیلی درد میکنه تهوع ام بیشتر کرده حالا نوشته بود سرگیجه و سردرد داره عوارضش بود جزوش

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی