۴ پاسخ

من nipt انجام دادم دیروز

یه کم هم ریسک سقط داره ترسیدم
ببین دکترت چی میگه

من انجام ندادم توکل کردم ب خدا سونوی ان تی خوب بود چون هزینش تقربیا ۳۰ خوردی میشد دوقلو هستن

من دکتر اصلا آزمایش ان تی برام ننوشت انجام بدم و سلفری هم همین طور گفت واسه دوقلو نداره این آزمایش باید آمینو سنتز انجام بدی

سوال های مرتبط