مامانا از این کپسول به بچهاتون دادین؟

تصویر
۲ پاسخ

امپرازول
بله دادم
شربت کیدیزول بگیر
خیلی راحت تره

برای معدس فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان 👑شاهان 👑 مامان 👑شاهان 👑 ۱ سالگی