سلام کسی تو بارداری سابقه غش داشته؟؟؟

۳ پاسخ

من .صبحا اگه برم بیرون افتاب باشه غش میکنم.عصرا نه😄.با این که صبحونه زیاااااد میخورم ولی انگار قندم میوفته یا فشارم میوفته غش میکنم تا ابمیوه یا شکلات بهم بدن یکم بشینم خوب میشم .

من بعد ازمایش اره و زمانی ک گشنم میشه شدید یهو حالم بدمیشه ولی غش ن

من سراین یکی ک ن ولی سردوتابارداری های اولم اره داشتم
یهوچشمام سیاهی رفت افتادم

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی