خانوما دخترم تب کرده چیکار کنم؟

۱ پاسخ

قطره پاراکید بش بده هر ۴ساعت پاشویه کن با آب ولرم و نمک و دستمال خیسش کن بذار زیربغل و کشاله ران و زیر گردن و روی پیشونی

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی