مامانا شما برای دردای پریودی چی میخورین؟؟

۳ پاسخ

من که دردم شدیده قبلا سرم میزدم ولی شیاف رو کشف کردم دیگه به سرم نمیکشه😅
دمنوش هم آویشن بابونه زنجبیل دارچین با نبات یا عسل

شیر گرم وزردچوبه وعسل

من خیلی درد ندارم اما حتما زعفران دم میکنم چایی زعفران میخورم.

سوال های مرتبط

مامان ☺❤دوستشون دارم مامان ☺❤دوستشون دارم ۵ سالگی