تو هفته من به پشت دراز کشیدن ایراد داره؟

۵ پاسخ

سعی کن تا جایی که میتونی به پهلو مخصوصا سمت چپ باشی.ولی به پشت دراز کشیدن برای چند دقیقه ایرادی نداره

عزیزم شما سونو انتی و انومالی پیش کدوم دکتر تو بابل رفتی؟؟
منم بابلم

ی پهلو فقط

ن کلا ایرادی نداره مگر اینکه فشار ب کمر خودت بیاد اما نخوابی بهتره

اره به پهلو بخواب

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کایا 🩵 مامان کایا 🩵 ۳ ماهگی
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی