سلام مامانا این شکمه منه بنظرتون جنسیت نی نی م چیه

تصویر
۹ پاسخ

دختره.

دختره

ماشاالله چقد بزرگ من 24هفته هستم اندازه تو شکم ندارم

تو این هفته ماشاالله شکمت خوبه مال الان از این کوچیکتره

من ک هیچی شکم ندارم کاش بچه باشه توش

دختره؟

دختره

دخترههههههه

دختره؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچه تمشک مامان بچه تمشک هفته سی‌ام بارداری