رفتم سونو خداروشکر قلبش تشکیل شده بود
🐣🐣1404/8/6

تصویر
۸ پاسخ

خداروشکرعزیزم انشاا.بسلامتی بغل بگیری برای منم دعاکن

خداروشکر عزیزم❤

الحمدالله ان شاءالله همیشه به خوشی بتپه عزیزم😍❤️

مبارکه عزیزم برای منم دعا کن 🦋🤍

🥹🥹 الهی

مبارکه❤️❤️❤️

بسلامتی عزیزم، انشالله ب شادی بقلش بگیری🙏🏻😍
برای منم دعا کن فردا نوبت سونو دارم🙏🏻🥺

منم امروز رفتم 6هفته و4روز بود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان دیار🥹 مامان دیار🥹 ۳ ماهگی