۵ پاسخ

ای خدا عزیزم مبارک باشه

ما پنجشنبه جشن داریم...ب روش ختنه بود یا سنتی ؟؟؟چندروزه انجام دادی؟؟ اذیت شد...مبارک اقاکوروش باشه عزیزم انشاالله جشن دامادیش

منم فردا ختنه میکنم پسرمو.تجربتو مبگی بهم لطفا

بچه من چندساعت اول درد داشت

چه پسر خوشش تیپی...ماشالا🧿

سوال های مرتبط

مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی
مامان ماهان 👣💙شاهان مامان ماهان 👣💙شاهان ۱۷ ماهگی
مامان نیکان🩵✨ مامان نیکان🩵✨ ۸ ماهگی