۱۴ پاسخ

من یک گرفتم

همون 1خوبه من صفر گرفتم خیلی کوچیکه اندازه کف دسته یه بسته ام مولفیکس 1گرفتم

یکی داره روش زده بدو تولد،۲تا ۵ کیلو
من از اون خریدم

سلام من هم صفر گرفتم و هم یک

من ۱ مای بی بی گرفتم صفر تا ۲و نیم کیلو هست


۱ مولفیکس از ۱ مای بی بی بزرگتره

صفر خوبه برااولش

من صفر گرفتم

سایز یک گرفتم برا وزن ۳تا۵کیلو خوبه

اوکی مرسی

من ۱ گ فتم

من مولفیکس ۱ میگیرم توام یک بخر

یک خوبه

منن یک گرفتم میگن بزرگه باید صفر میگرفی

من یک گرفتم

سوال های مرتبط