دوستان آزمایش قند توی بهداشت هزینه داره؟؟؟

۸ پاسخ

من که ندادم

برا من که رایگان بود دکتر بهداشت نوشت و آزمایشگاه خود بهداشت رفتم

پس چرا واسه من تو بهداشت نگرفتن همش رفتم بیرونی هزینه های بالا

نه عزیزم رایگانه

بدون بیمه ۷۰ تومن شد

بله عزیزم ۱۵۰ اینا شد برا من

رایگانه

اره مال من بدون بیمه ۱۰۰ خورده ای شد

سوال های مرتبط

مامان آرشا🩵 مامان آرشا🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی