دوستان آزمایش قند رو برم بهداشت بنویسه رایگان میشه درسته؟

۵ پاسخ

اره بهداشت بنویسه کلنیک عدالت برو رایگانه
بهداشتت کدوم منطقه هست ازمن خود بهداشت گرفت

آزادم هزینه ای نداره ۲۰۰،۳۰۰ تومنه

رایگان که نیست ولی از هزینش کم میشه بستگی به بیمت داره
نهایتن ۱۵۰ میشه

هزینش چقده مگه؟

اره عزیزم

سوال های مرتبط