۹ پاسخ

من رفتم بهداشت دکترمم گفت میتونی بری بهداشت ازمایشتو بدی

من بهداشت همه ازمایشامو انجام دادم دقیقم بود رایگان

من رفتم اشتباه بود مجبور شدم رفتم بیرونم دادم

من خصوصی رفتم هزینش زیاد نمیشه

نه از من 350 تومن گرفت

من نرفتم
رفتم آزمایشگاه خصوصی
یبار رفتم آزمایشگاه دولتی همش بالا میزد قندمو

من هفته ی دیگه میخوام برم آزمایش بدم خودم درخواست دادم به بهداشت گفت رایگانه بیا انجام بده

اره رایگانه

من رفتم بدرد نمیخورد ینی نمیدونم ولی خیلی بالا زده بود
حالا مجبورم ره روز رژیم بگیرمو دوباره برم آزمایش جایی دیگه

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری