۷ پاسخ

باید حتما قرص بخوری

یعنی از اول بارداری داشتی و قرص نخوردی؟

بالاس عزیزم باید قرص مصرف کنی

خب حتما باید بری دکتر قرص بخوری حتما حتما

من تیروئیدم ۸.۵ بود دکتر گفت خیلی بالا هست و تحت نظر دکتر متخصص غدد رفتم که با قرص کنترل بشه چون دکتر زنانم میگفت برای جنین خطرناکه روی مغزش اثر میذاره

باید حتما قرص بخوری پرکار برو متخصص غدد

برو دکتر که قرص مصرف کنی . یکم زیادی بالاست شماره ش

سوال های مرتبط

مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان بهاروهدیه مامان بهاروهدیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم ۴ ماهگی
مامان هیرسا مامان هیرسا ۶ ماهگی