سلام کیا با آیوآی باردار شدن؟مشکلتون چی بود ؟

۳ پاسخ

من قراره انجام بدم ماه اینده

برا جنسیت رفتم و ماه اول شد

بیشتر برا تعیین جنسیت میکنن

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری