خانوما لاک ضرر داره ی بار ؟

۹ پاسخ

من کاشت داشتم از دکترم پرسیدم گفت بهتره کاشت نکنی لاک رو ازش پرسیدم گفت اشکالی نداره

من کاشت هامو ماه اول ریمو کردم
ولی لاک میزنم

من ک از اول لاک داشتم

ضررداره

من شنیدم ضررداره منم ایقد دلم میخواد بزنم که نگو ولی بخاطر بچم نمیزنم آخه میگن یه موادی داخلشه که به بچه خوب نی

نه چه ضرری داره اخه

نه نداره

نه من که میزنم گاهی

نبابا
منکه ناخنام کاشته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری