۲۳ پاسخ

ببین حالا جنسیت به کنار.یکی متوجه میشه باردارم .میگه واییی چه خبره سه تا بچه؟
ناخواسته بوده؟
یا خودت خواستی
اخه بابا به شما چه
هنوز فامیلای زیادی خبر ندارن.ولی دخترم رو که میبرم مدرسه و میارم میبینن اطرافیان

واقعا نمیفهممشون.

شما ازمایش خون رو هم جوابش رو گرفتی همه چی اوکی بود؟

دیروز یکی دیده منو .اونم سه تا دختر داره .میگم بچت چیه گفتم دختر .میگه ناراحتی؟
گفتم نه اصلا من عاشق دخترم .همیشه ام از خدا دختر خواستم .دخترامم میگفتن مامان کاش داداش نباشه .ما آبجی میخواییم
چرا باید ناراحت باشم و ناشکری کنم

تهوعت بهتر شد؟

من خیلی پیاده روی دارم
حتی هماتوم داشتم دکتر گفت استراحت کن
گفتم میخوام برم بازار
گفت اصلا
ولی من رفتم

۳۷ میلی متر زده

والا بخدا .بچه نیاری یه حرف
یکی میاری یه حرف که بچه تنهاست
زیاد میاری یه حرف .واقعا دهن ملت بازه
دختر خاله ی مامانم دیده میگه مبارکه .خودت خواستی یا ناخواسته شد؟
ببین واقعا این سوال به نظرم زشته از یکی بپرسی

دقیقا امروز به یکی همینجوری جواب دادم
گفت ناخواسته بوده .گفتم نه خودم خواستم .میگه بچه دوست داری گفتم آره تا ششمی هم میخوام بیارم
😆

منم نمیگم ناخواسته. میگم خودم میخواستم
فقط به یکی دو نفر .زنداداشم و دوستم میدونن اونم چون واقعا حالم بد بود باهاشون درد و دل کردم.

واقعا فکر اینو نمیکنن شاید این حرفشون دل کسی رو بشکنه.یا ته دل یه مادر و خالی کنن

نمیدونم چرا دو تا بچه اوکیه
ولی سه تا بچه رو یجوری میگن وای انگار ششمی رو باردارم

قربونت برم .خودمون خانوادگی خیلی ذوقشو داریم .ولی اگر حرف مردم بذاره زندگی کنیم

اره گفت دختره😍

برای منم ۱/۸ نوشته نرمال

برا من ۱.۸۶بود گفت کمی ریسک داره باید ازمایش سلفری بدی

زیر ۲ونیم نرماله

خوبه

منم ۱/۶۲ اوکیه

عکس انتی تو میفرستی

مال من ۱/۱۲ بود فکرکنم باید زیر ۳ باشه

اوکیه عزیزم

نرماله ۱/۶۶

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا مهراد🩵 مامان آقا مهراد🩵 ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری