خانما به نظرتون اهورا یا آریا
کدومش قشنگتره؟

۹ پاسخ

آریا بهترع

هر دوتاش قشنگن ولی اهورا خیلی قشنگ تره 😍😍

آریا

اهورا

وااای اهورا خیلی قشنگه

اهورا

اهورا

آریا.قشنگتر

جفتشم قشنگن
ولى آريا تلفظش راحتتره

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته چهلم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان رها جوجم🩷 مامان رها جوجم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری