جنین پسر اکثرا کدام طرف هس؟

۸ پاسخ

مال من راست بود ولی امروز رفتم ان تی گفت ۹۹درصد دختره

راست بود برای پسرام

اصلا به سمت راست یا چپ نیست

عزیزم کلا جنین پسر مثل ماهی تو شکم لیز میخوره اینور اونور ولی جنین دختر سفت میچسبه و مثل نبض یا پر زدن شاپرک میمونه فقط تنها راهی که میتونی از اول حس کنی که دختره یا پسر به این چیزا نیست

میگن سمت راسته

بنظرم به این چیزا اعتقاد نداشته باشید
پایه علمی نداره کاملا عرفی هست

ربطی نداره عزیزم

راسته

سوال های مرتبط

مامان Güney maral مامان Güney maral روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عاطفه عزیزی مامان عاطفه عزیزی ۵ ماهگی
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری